Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 8 martie 2010

Inimioare cu bezea

Made by Liana







La multi ani tuturor femeilor din lume si din partea mea un buchet cu frezii si inimioare cu bezea!!!

Mi-au ramas vreo patru albusuri de la nu mai stiu ce si mi-am zis sa fac niste bezele...dar am gasit in carticica mea, Dulciuri de casa, o Prajitura cu glazura de albus. Numai bine...

Ingrediente:
250 g nuci,
150g zahar,
un albus si jumatate,
vanilie,
coaja de lamaie,
50g faina,
sucul de la o portocala mica.


Pt. glazura:
1 albus,
4-5 lg zahar pudra,
zahar vanilat,
cateva picaturi de zeama de lamaie.

Se amesteca nucile macinate cu zaharul, albusul-acum eu am pus jumatate din cantitatea din ceasca, ca v-am spus ca aveam patru albusuri...zaharul vanilat si faina.



Trebuie sa se formeze ca un aluat pe care sa-l intinzi...cu toate cele doua albusuri nu s-a legat si-atunci, avand exprienta de la umplutura cu nuca si suc de portocala de la mucenici, mi-am zis sa procedez intocmai, astfel incat am stors repede o portocala mica si am adaugat sucul in compozitie si gata aluatul!!!...asta, compozitia.



Am pus pe fundul tavii...ups, sorry...o foaie de copt, dupa ce am uns tava cu putina margarina sa tina hartia ca stiam ca am de intins...si am nivelat compozitia cu cutitul meu de silicon...tb sa fie groasa de 1.5 cm -compozitia...asa scrie in carte...



foarte bun.


Apoi am luat forma de inimioara, am scufundat-o in zahar praf si am stantzat inimioare in compozitie. Bine si apasat!


Glazura...am batut restul de albusuri, cred ca doua, desi nu pot sa jur ca am putut sa iau cu lingura fix doua albusuri, astfel incat sa mai ramana inca doua, dar aproximativ...asa...le-am batut cu cateva picaturi de otet, intotdeauna pun in albusuri, apoi zaharul, dar am pus catitate dubla vreo 8 lg, un plic de zahar vanilat si am stors putin o jumatate de lamaie...cateva picaturi.



Am pus spuma de albusuri intr-o punga si am taiat putin de tot un colt.
Si m-am dus cu glazura de jur imprejurul inimioarei, vreo trei randuri asa...ca au iesit cu etaj, hi, hi, hi!


...mi-a cam luat ceva vreme pana am glazurat inimioarele...aici sunt gata, inainte de a le baga la cuptor




Se introduce tava la cuptor la un foc slab unde se tine 20-25 d minute pana cand glazura se intareste, fara insa sa se ingalbeneasca. Eu le-am lasat vreo ora, pt. ca al meu cuptor nu arde...

aici le-am aprins si becu'... ca sa le vad mai bine, hi, hi, hi!!



Se scot cu grija de pe tava dupa ce s-au racit.

Gata! Iata-le direct pe suportul meu de tort!







Inimioara- mama si inimioara- copil




Din inima va daruiesc cate o inimioara cu bezea!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.