Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Tort aperitiv de Revelion

Made By Liana










LA MULTI ANI!!!Sa dea Dumnezeu ca in acest nou an sa ne fie mai bine, sa ne bucuram de cei dragi si de prieteni, sa avem mai mult timp de povestit, de umblat, de vazut, de citit si de iubit, decat anul trecut!
Va multumesc tuturor pentru mesajele frumoase si va imbratisez cu drag! :*

Va rasfat cu un tort...sarat!
Un aperitiv de sarbatoare care m-a lasat pe mine, in primul rand, muta de uimire, apoi pe baietii mei si pe musafirii pe care i-am avut. Un tort aperitiv deosebit din revista Click Pofta Buna nr.12/2010.
Chiar daca toata lumea zicea ca e deja satula, nu s-a lasat pana cand nu a devorat toata felia de tort. Ba unii dintre ei, nu spun cine! au mancat chiar doua felii!!! ;-))

Pregatire; 1h30'
Coacere: 30'
Dificultate: mare


Ingrediente pentru blat:

250g faina,
50g masline negre tocate,
1 linguta boia de ardei dulce,
1 lingurita condimente uscate(cimbru, rozmarin si oregano),
2 catei de usturoi,
20g drojdie,
150 ml apa calduta,
1/2 lingurita zahar,
3 linguri ulei de masline,
1 lingurita sare.

1. Amesteci toate ingredientele de la blat



si framanti un aluat potrivit de tare, pe care il lasi la dospit o ora. Tapetezi o forma de tort unsa cu hartie de copt, pui aluatul intins



si mai lasi la crescut 20 de minute. Coci timp de 30 de minute, lasi sa se raceasca si il tai in doua.



Pentru umplutura:

200g unt,
500g branza Arla Danish White,
1 lingura patrunjel verde tocat,
200g branza telemea,
150g felii subtiri pastrama de pui,
250g carnati uscati,
2 rosii,
150g felii subtiri salam cu masline,
50g masline verzi,
3 rosii cherry galbene,
50 branza de oi uscata,
sare.

Omogenizezi untul moale cu branza de vaci. Pastrezi 1/4 din ea, iar restul o amesteci cu sare, dupa gust, si patrunjel verde.

Eu n-am pus decat 100 de unt, 100 de cascaval si vreo 3 linguri de smantana,




pentru ca nu am avut branza telemea. Si nici patrunjel n-am pus, ca erau destul de multe verdeturi in blat si nici in poza din revista crema de branza nu contine verdeata.

Pui jumatate pe primul blat , asezi felii de telemea- eu de cascaval, ungi cu o cantitate mica de crema si pui feliile de pastrama- eu sunca de Praga.



Ungi cu crema din nou si asezi a doua jumatate de blat.

Il imbraci cu crema de branza si asezi pe laturile tortului felii de carnat taiate subtiri.
Eu am avut trei feluri de salam uscat, am taiat feliile in doua si le-am suprapus frumos pe marginea tortului.


Acoperi cu felii de rosii alternativ cu cele de salam cu masline.

Eu am pus inca un rand de sunca de Praga, apoi am ornat cu salam Chorizo si cu cele trei feluri de salam uscat( cu cascaval, cu boia si cu piper).

Acoperi centrul tortului cu masline verzi, cu rosii cherry galbene, taiate felii si cu patrunjel verde.

N-am avut masline verzi si nici rosii galbene, dar am pus in centru o tartina cu unt si cu icre rosii si am decorat cu o frunza de patrunjel.

Razi branza de oi si o asezi in strat subtire pe o hartie de copt. O introduci la cuptor pana cand capata o forma de grilaj.

N-am avut, n-am facut...in schimb am taiat bastonase de ardei verde si rosu si le-am pus printre feliile de salam.

Faci cu un pos floricele de branza oprita




si decorezi cu felii de carnati rulate- eu am folosit Chorizo si grilaj de branza-adica fara...

si sectiunea mult-asteptata...







Delicios a fost!!! Nici nu stiu cand s-a topit...mi-e dor de el...cred ca o sa-l mai fac o data de Sf.Ioan ;-)

Cu aceasta reteta, in noiembrie 2011, pe siteul ele.ro, am castigat produse Arla in valoare de 50 ron.

39 de comentarii :

  1. extraordinar arata,,,,eu nu m-am incumetat sa-l fac pentru ca mi s-a parut prea mult pentru 2 persoane(desi puteam sa-l fac mai micut),al am in lista de asteptare,,,,superb ti-a iesit!!!!felicitari!!LA MULTI ANI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant tort!!
    Un An Nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos arata... La multiani!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat arata............asi da o fuga pana la voi sa servesc si eu o feliuta.....hihihi.
    La multi ani!
    Un an nou cu sanatate si numai bucurii!
    Pup si imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani !
    Aperitivul tau arata excelent, daca zici ca este si delicios trebuie incercat. Mi-ai facut o poftaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mirela-La multi ani! Sa stii ca e destul de micut, blatul subtire si pe cuvant daca stiu cand s-a terminat, parca nici nu a fost...pur si simplu a fost devorat ;-)

    @Alexandrina-Multumesc, La multi ani!

    @Felis-La multi ani, merci!

    @Medi- te-astept cu drag! Zi cand apari ca ma pun sa-l fac din nou.La multi anui! pup

    @Sandrina.sanda- La multi ani! Daaa, e mai mult decat delicios, crede-ma.

    @

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANI!!!Sa va dea Dumnezeu numai bucurii in noul an!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Judy- La multi ani, draga Judy si tie iti doresc la fel, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anul care vine sa va aduca speranta unui nou inceput, energia necesara pentru a va implini toate obiectivele, intelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care ti le ofera si pe acel cineva care sa te faca sa zambesti. LA MULTI ANI si un An Nou plin de bucurii!!!!!!!!


    arata tare bine, am vazut si eu reteta in revista dar sincer nu am mai avut timp sa o fac, dar la cum arata la prima ocazie o pun in practica, Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. La Multi ani! Cat despre tortul aperitiv, ti-a iesit minunat. Si eu l-am ochit in Clik. Sectiunea este perfecta, felicitari. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Maiculita!!!!!ce minunatie mai dat gata,asa ceva vezi doar in restaurante,sigur nu l-ai furat din vitrina? :-))nota 10

    RăspundețiȘtergere
  12. @Naty- La multi ani! Multumesc frumos pt.urarile frumos, ti le intorc inzecit! Trebuie sa-l faci, crede-ma, merita!pup

    @Sara-La multi ani!Esti o draguta, Sara, multumesc frumos! Abia astept sa-l faci si tu, va iesi minunat. pup

    @Doinitza- La multi ani! La noi vitrinele sunt cam goale, deci nu...l-am facut eu cu manutzele astea doua si cu sigurnata am sa-l mai fac. pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, Nicoleta! Ma bucur ca iti place.pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani, Liana! Asta-i EXACT genul meu de tort! :D
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani, rusule! Daca-mi faceati o vizita, va serveam cu drag o felie-doua...

    RăspundețiȘtergere
  16. This is a beautiful, Liana! What a wonderful and delicious work of art.

    Happy New Year to you, my friend!

    RăspundețiȘtergere
  17. la multi ani! sa ai un an delicios, ca retetele tale!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu-i simt gustul, dar "infatisarea" tortului e su-per-ba, minunataaaa !
    La multi ani ! Un an nou mai bun, cu sanatate, fericire, impliniri si iubire si... cu retete bune... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani..Tortul este delicios...tare bine arata..

    RăspundețiȘtergere
  20. @Susan-thank you, you are sweet! Happy New Year!

    @Zazuza-multumesc la fel!La multi ani!

    @Daniela- mul-tu-mesc!!! La multi ani si tot ce-ti doresti!

    @ Lily- La multi ani! multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  21. An nou fericit, cu sanatate si bucurii!

    Foarte frumos tortul aperitiv, de altfel tot ca gatiri voi aici este apetisant.

    RăspundețiȘtergere
  22. la multi ani,sa ai un an perfect ca si acest tort savuros!:)

    RăspundețiȘtergere
  23. E demential,n-am cuvinte...Felicitari si pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Maria Elena- La multi ani! la fel iti doresc! multumesc!

    @Alison- la multi ani! merci la fel

    @Beatrice- daa, am murit dupa el...;-) merci frumos, pupici

    RăspundețiȘtergere
  25. Minunat arata, am sa fur ideea.
    la multi ani si multe bucurii in noul an.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nota 10+.Arata super si cred ca e si foarte gustos. Un An Nou bun iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Micul- multumesc frumos si tie iti doresc la fel, pupici multi!

    @Marcela - multumesc mult! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Dragos- stiu ca esti zgarcit in vorbe, dar eu sunt generoasa: doua felii pt. tine! hai trei...atat! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  29. Doua felii? Pai daca ii simt gustul............ S-A TERMINAT!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Poti sa imi dai doar una, mareee, adica tot tortul! :D

    RăspundețiȘtergere
  31. @Dragos-bine-bine! tu adu damigeana de zaibar, ok?

    RăspundețiȘtergere
  32. Ti-a iesit chiar mai frumos decat cel din revista ! Il ochisem si eu, mi-am notat reteta , dar de-acum la paste poate reusesc sa il fac.

    RăspundețiȘtergere
  33. Vio, esti tu draguta :* de-abia astept sa-l vad pe-al tau. pup

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce frumos arata tortul Liana.Am facut si eu unul dupa aceeasi reteta si a iesit delicios.S-a mancat pana la ultima firimitura.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Veronica- ma bucur tare mult ca l-ai facut, mi-ar fi placut sa vad o poza sa salivez si
    eu inca o data ca Doamne, tare bun a fost! :-) puup

    RăspundețiȘtergere
  36. ARATA SUPEEEER....NOTA11.astazi cautam ceva retete si cind am vazut,am zis gata cu prima ocazie am sa-l fac.binenteles ca abia astept. numai bucurii si impliniri

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.