Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 16 martie 2011

Medalioane gratinate

Made by Liana





O reteta minunata de care am fost atrasa imediat ce am citit-o in revista Click pentru femei/Capitolul 10. Acum stiu ca suntem in Postul Pastelui, dar eu am facut-o acum o saptamana, din pacate, nu am avut timp sa o postez...

Pregatire: 50'
Fierbere: 10'
Coacere: 20'
Dificultate: medie



Ingrediente:

600g muschiulet de porc,
100g prosciutto sau bacon,
1 varf de cutit piper macinat,
1 varf de cutit de sare,
ulei,
1 lingurita patrunjel verde tocat,
2-3 ardei grasi verzi si galbeni,
1 ceapa mare,
300 ml lapte,
3 linguri faina,
100g branza telemea grasa,
1 catel de usturoi,
2 lingurite de coniac.

Mod de preparare:

1.Muschiuletul de porc se spala, se usuca cu prosoape absorbante si se taie felii groase de 5 cm. Se bat ambele laturi usor cu mana.

2. Fiecare medalion se inveleste in jur cu o felie de prosciutto sau bacon taiate foarte subtiri




si se leaga cu ata. Se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust.

3. Se spala ardeii grasi si se curata de seminte-n-am avut decat unul rosu. Ceapa se curata si se taie julien impreuna cu ardeii.Am mai adaugat doua fire de appio( cozi de telina)taiate marunt. Legumele se asaza pe fundul unui vas termorezistent uns cu ulei. Ei, eu le-am tras putin in wok cu o lingura de sos de soia...







4. Medalioanele se prajesc pe toate partile in putin ulei incins,




dupa care se asaza peste legumele din vas. Se desfac sforile si se stropesc cu ulei.



5. Se toarna o lingura de ulei intr-o cratita, se adauga faina, amestecand continuu. Se adauga laptele, amestecand constant si se lasa sa fiarba 5 minute.



6. Se adauga coniacul-eu am pus whiskey-usturoiul pisat, patrunjelul tocat marunt si se mai lasa pe foc 5 minute. In final, se adauga branza rasa-eu am avut un cascaval gras- si se lasa sa se topeasca. Se toarna sosul peste carne



si se introduce la cuptor pentru 20 de minute.

Am asteptat sa se racoreasca un pic, am ornat cu o fir de patrunjel



apoi cu un pahar cu gura mare am decupat un medalion ;-)



Cat a fost de fraged si gustoooooos...mmmm!!!

7 comentarii :

  1. Mamăăăăă, cum poate să arate! :O

    RăspundețiȘtergere
  2. o reteta care merita incercata, chiar daca suntem in post...super,super arata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate, valabila pt o zi fara post, este de retinut. Aveti un premiu la mine fete pricepute si simpatice!

    RăspundețiȘtergere
  4. Muschiulet, prosciutto... un regal. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gaby-aha! merci ;-)

    @Arcadia-cum? :P

    @Federica- si, certo, ciao!

    @Maria Elena- e adevarat, dar din lipsa de timp l-am postat acum. Multumim frumos, venim negresit!

    @Sara-adevar graita-ai! pup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.